poniedziałek, 18 czerwca 2012

Uroki pracy biurowe

Archiwizacja dokumentów to jest ciekawy temat. Mam jeszcze kilka wartościowych informacji. Archiwizacja dokumentów

Katalogowanie i zbieranie akt ma swoje bardzo istotne powody. Jeżeli prowadzimy dość sporą firmę, to są nam potrzebne wtedy, kiedy zażąda ich na przykład urząd skarbowy. Nie chodzi tylko o faktury, czy też rachunki. Ważne są wszelkie inne dokumenty. Jeśli nie jesteśmy w stanie dać sobie rady samodzielnie, należy skorzystać z usług firmy zewnętrznej, która uporządkuje to za nas. Z innej strony patrząc.

Archiwizacja w skrócie polega na zabezpieczaniu i katalogowaniu akt. Archiwizacji podlegają takie akta, które nie mają w danej chwili wartości użytkowej, ale ze względu na wymogi prawne, lub inne, należy je zatrzymać. Miejscem przechowywania takich dokumentów, jest archiwum. Duże instytucje, bądź korporacje posiadają własne archiwa. Podobnie ma się następna sprawa.

Co zrobić gdy mam w firmie znaczną ilość faktur, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymogi prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.

W sumie to było by na tyle.Na ten temat napisali także na Archiwizacja dokumentówArchiwizacja dokumentów też jest ciekawie opisany temat Na temat Archiwizacja dokumentów to też niezłe info Na temat Archiwizacja dokumentów to też niezłe źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz