czwartek, 7 sierpnia 2014

Komu SEO się opłaca

Pozycjonowanie staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już wymyślać tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie gliwice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz