sobota, 27 września 2014

Internet - narzędzie to promocji twojego biznesu

Krótki tekst na temat metod promocji strony w internecie, takich jak pozycjonowanie katowice oraz o kampaniach AdWords.

O kampaniach AdWords

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


Jak wykorzystać Facebooka do prowadzenia biznesu?

Media społecznościowe to modny temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o zagrożeniach.

Profil na Facebooku ma prawie każdy. Mało kto niestety publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, domów, aut, zdjęcia z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , etc.). A coraz częściej to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy być pewni, że zanim pracodawca nas zatrudni, to przejrzy nasz profil. Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków gdzie popadnie, to powinniśmy czuć się bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, jednak jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


W którą stronę to zmierza? Pozycjonowanie

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Metody promocji firmy w internecie

Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka łatwa praca. Wielu przedsiębiorców nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub dlaczego to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jeden prosty fakt - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje plusy i minusy.


Google dla biznesu - AdWords i pozycjonowanie

Wiadomo, że dobre jest to, że rośnie liczba zainteresowanych usługą firm. Za tym jednak zwiększa się także konkurencyjność w branży, co czasami wypada całkiem kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na drugą stronę medalu. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że SEO nie może być drogie. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się tanio. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz