piątek, 28 lutego 2014

Baterie laptopa

Yo, dawno nic nie napisałem na łamach tego bloga, pora nadrobić zaległości. Zdarzyła mi się dzisiaj brzydka rzecz – bateria w moim laptopie umarła. Na amen. Laptop nie podłączony do prądu wytrzyma na naładowanej baterii maksymalnie 4 minuty. To zmusiło mnie aby napisać tego posta. Naprawa laptopów Rybnik

Nie jest tajemnicą, że wszystko co zasilane jest bateriami prędzej czy później się wyczerpie, należy wtedy taki sprzęt podpiąć pod prąd. Po kilku latach (często 2-3) akumulatory zupełnie traci swoją pojemność. Istnieje kilka sposobów, aby tego uniknąć. Wyciągnąć baterię zawsze, gdy jest już w pełni naładowana i kontynuować pracę na zasilaczu, jeżeli jest to możliwe. Ładować baterię gdy jest połowy pojemności, a nie czekać na pełne rozładowanie. Ładować do około 95% naładowania. Powyższe czynności przedłużą pojemność waszych baterii do nawet 7 lat! Ja niestety tego nie stosowałem i moja bateria padła po dwóch.

Co zrobić, gdy nasza bateria jednak się zepsuła? Cóż należy najlepiej zakupić nową, albo już zawsze być niewolnikiem gniazdka :) Tyle na dzisiaj, dzięki, cześć.Naprawa laptopów Rybnik też jest ciekawie opisany temat Wpis inspirowany jest również Naprawa laptopów Rybnik Naprawa laptopów Rybnik też jest ciekawie opisany temat Oprócz tego mogę jeszcze odesłać do: Naprawa laptopów Rybnik - moim zdaniem są to całkiem pomocne materiały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz